1. Jak mam się zapisać do kafeterii szkolnej?
Po pierwsze należy skontaktować się z kafeterią i wypełnić formularz, dostaną go Państwo w punkcie wydawczym w szkole lub drogą mailową po kontakcie z biurem. Następnie prosimy o oczekiwanie na kartę kafeterii. Pierwsza karta jest bezpłatna.
2. Do czego potrzebna jest karta kafeterii? Co mam zrobić jeśli ją zgubię?
Każdy chętny ze skorzystania z kafeterii będzie poproszony o okazanie karty podczas dokonywania transakcji w kafeterii. Jeżeli karta została zgubiona, prosimy o jak najszybszy kontakt, wydamy wtedy duplikat. Każda kolejna karta kosztuje 10 zł.
3. Jak mam zalogować sie do systemu internetowego kafeterii?
Aby się zalogować potrzebna jest nazwa użytkownika i hasło. Nazwę użytkownika powinni Państwo otrzymać przy potwierdzeniu zapisania się do kafeterii. Jeśli jej Państwo nie znają prosimy o kontakt z nami. Przy pierwszym logowaniu, pole hasło należy pozostawić puste. System następnie poprosi o ustalenie hasła i powtórzenie go – przynajmniej 6 znaków.
4. Zapomniałem hasła do panelu, jak mogę je odzyskać?
Prosimy o kontakt z nami drogą mailową, ustanowimy nowe hasło.
5. Jak mam wybrać menu dla mojego dziecka?
Rodzice lub opiekunowie zamawiają dla nich posiłki z wyprzedzeniem za pomocą panelu internetowego Abart Catering. Wybierając poszczególne dania deklarują Państwo wybór na cały przyszły tydzień.
6. Od jakiegoś czasu otrzymuję wiadomości o przekroczeniu limitu na koncie w kafeteri, jak mogę to zatrzymać?
Powiadomienia ustaną w momencie uregulowania należności. Płatności można dokonywać gotówką, przy terminalu kasowym, bądź też przelewem na konto:
Informacje do przelewu bankowego (dotyczy płatności tylko za posiłki uczniów Szkoły Podstawowej nr 112 Przymierza Rodzin im. Jana Pawła II) | |
Numer konta | 98109018700000000146644502 |
Beneficjent | Abart Catering Bartłomiej Jermakowicz ul. Puławska 45/155, 05-500 Piaseczno |
Tytuł | imię i nazwisko |
Nie podajemy żadnej minimalnej kwoty do wpłaty, gdyż Państwo najlepiej są w stanie sami ocenić jakie są potrzeby Państwa dzieci.
7. Wydaje mi się że na koncie mojego dziecka jest jakiś błąd, do kogo mam się z tym zgłosić?
Prosimy o kontakt z nami i dokładne opisanie zaistniałego problemu.